Întrebări frecvente

GESTIONAREA CONT-ULUI:

Știi status-ul comenzilor tale;

– Scazi timpul de înregistrare a unei comenzi; dacă ai cont, datele tale de livrare rămân înregistrate;

– Poți să modifici oricând datele tale de înregistrare;

– Ai acces la istoricul comenzilor și achizițiilor făcute pe swart-romania.ro;

– Poți să iți creezi o listă de cumpărături (wishlist), cu produsele pe care dorești să le achiziționezi pe viitor;

– Ești tot timpul la curent cu tot ce se întâmplă în lumea Swart România (prin newsletter o să primești toate noutățile).

Da, pe swart-romania.ro se pot plasa comenzi și fără cont. Trebuie doar să completezi toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată oricum.

COMANDA PE SWART ROMÂNIA

  • Completând formularul online de comandă, în coșul de cumpărături;
  • Telefonic, la numărul de telefon 0784 857 989. Dacă alegi această variantă, vei putea efectua plata doar prin transfer bancar și vom avea oricum nevoie de datele tale de contact (adresa de livrare, email și telefon pentru a putea onora comanda). Comanda se consideră plasată doar în momentul în care noi primim dovada de plată și iți trimitem un e-mail de confirmare a comenzii. Comenzile telefonice se preiau de luni până vineri de la h 9 la 16;
  • Prin e-mail ([email protected]) transmițându-ne toate datele necesare pentru livrare: produsele dorite, adresa de livrare, numele tău și numărul de telefon. Dacă alegi această variantă, vei putea efectua plata doar prin transfer bancar. Ne rezervăm dreptul de a te contacta telefonic înainte de a efectua livrarea. Comanda se consideră plasată doar în momentul în care noi primim dovada de plată și iți trimitem un e-mail de confirmare a comenzii. Comenzile prin e-mail se procesează de luni până vineri de la h 9 la 16.

Toate produsele Swart România ajung cu un ambalaj de lux, care este inclus în prețul produsului.

Te rugăm să ne transmiți toate detaliile pe [email protected] și vom încerca să găsim o soluție.

INFORMAȚII DESPRE PLATĂ

  • Plata la livrare (serviciu exclus pentru sticlele personalizate cu nume)
  • Ordin de Plată/ Transfer bancar/ Depunere numerar în contul societății (după comandă vei primi un e-mail cu toate datele pentru a efectua plata). Regăsești și mai jos detaliile de plată:
  • SC LIBROM INVEST SRL CUI: 37008623 Nr. Reg.Com.:  J8/193/2017 IBAN: RO13BTRLRONCRT0383030501 Cont deschis la: Banca Transilvania Produsele vor fi expediate după ce primim confirmarea plăţii pe e-mail, la adresa [email protected] .
    • online cu cont bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).Dacă ai ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completezi un formular cu informațiile despre cardul tău în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

    INFORMAȚII DESPRE LIVRARE

    • Taxa de transport prin curier rapid este de 20 lei pentru localităţile cuprinse în aria de acoperire a serviciului de curierat rapid. 

      Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile mai mari de 400 lei.

    • Livrarea se face pe tot teritoriul României, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid în 2-3 zile lucrătoare. 

      În general, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la h 14, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație în următoarele 2-3 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitățile în care curierii fac livrări și în weekend. 

      Dacă comanda se înregistrează după h 14 de luni până vineri sau în weekend, este procesată în prima zi lucrătoare și ajunge la destinație în urmatoarele 2-3 zile lucrătoare. 

    CONDIȚII DE RETUR

    – produsele nu trebuie să prezinte deteriorări cauzate de cumpărător;

    – produsele trebuie să fie noi și să fie returnate în ambalajul original în care au fost primite;

    • Dacă nu ești mulțumit de calitatea produselor cumpărate din magazinul nostru online, le poți returna în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului (conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii la distanță) fără nicio explicație, iar noi iți vom returna întreaga sumă plătită (exlusă taxa de livrare).

      Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație. 

      Conform prevederilor OUG 34/2014, în calitate de consumator, dacă dorești să te retragi din contractul la distanță, generat la momentul plasării comenzii pe site-ul swart-romania.ro, va trebui să completezi formularul de retur și să îl trimiți la adresa [email protected] sau prin poștă la adresa punctului de lucru: strada Aviatorilor, 28 Bacău. 

      În cazul în care returul este acceptat, trebuie să returnezi produsul la adresa punctului de lucru: strada Aviatorilor, 28 Bacău și în conformitate cu prevederile legii mai sus menționate, costul livrării produsului returnat către noi va fi acoperit în totalitate de tine. 

      În maxim 7 zile de la primirea coletului returnat, după verificarea acestuia, Swart România va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar al clientului.

    Deschide chat
    1
    Bună ziua.
    Cu ce vă putem ajuta?